poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Zdjęcia od których zaczynam walkę o lepsze ciało:)

Czasami mamy o sobie inne wyobrażenie, ale rzeczywistość okazuje się daleka od tego. Zaczynam z wagą 86 kg przy wzroście 180 cm. Hmm w moim ciele na + oceniam jedynie łydki, zatem warto zawalczyć o swoje ciało, szczęście oraz zdrowie. Gdzie jesteś motywacjo? No gdzie? Nie chowaj się nie zrobię Ci krzywdy:) Już mam dość noszenia torby zawsze przy sobie:) Pierwszy raz wstawiam takie zdjęcia, więc proszę bez obrażania, ale krytykę chętnie usłyszę. Wiem, nie jestem jak Cindy bądź Naomi:)






4 komentarze:

  1. Jak ja Ci zazdroszczę Twojego wzrostu!!! Nawet nie masz pojęcia jak bardzo... No trochę tych kilogramów do zrzucenia jest, ale damy radę! :) każda z nas w końcu osiągnie swój sukces :D życzę powodzenia, będę do Ciebie zaglądać :)

    http://shapedream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jest tak tragicznie, zawsze moglo byc gorzej :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Facet poniżej 180 cm to nie facet, hihi :) A wzrostu zazdroszczę, bo w gimnazjum poznałam pewną dziewczynę, która jest Twojego wzrostu. Dzisiaj jest modelką, jest chuda (ale nie wychudzona) i niesamowicie piękna. Do dzisiaj chciałabym wyglądać jak ona. Kiedy brak mi motywacji oglądam jej zdjęcia i wyobrażam sobie jak cudownie ona musi się czuć w bikini podczas gdy dookoła niej latają same grubaski. To mnie zawsze motywuje do ćwiczeń! Jeśli chcesz to luknij na jej profil na maxmodelsie http://www.maxmodels.pl/modelka-kamilaciszek.html Może i Ciebie to trochę zmotywuje :) bo mi dodaje +100 do chęci!

    OdpowiedzUsuń
  4. oo startujesz z podobnej wagi i wzrostu, co ja :) ja ważyłam w ILO 97kg przy wzroście 177,5, schudłam te 17 kilo nawet nie wiem jak, ale myślę że jest to zasługa jeżdżenia wielu kilometrów na rowerze i zwracania uwagi na to co jem, próbuję dojść do wagi 70/69 a tak naprawdę już nawet o kg mi nie chodzi tylko o ubywające cm i mniejsze ubrania, jest ciężko są mocne upadki, ale nie poddaję się i próbuję dalej :) troszkę chaotycznie to wszystko napisane, ale mam nadzieję, że pomoże Ci to :) super, będę tu zaglądać i oglądała Twoje postępy, trzymam kciuki i się uda :) PS masz jędrne ciało !

    OdpowiedzUsuń